Menu
Your Cart

FAQ

Υπάρχει κατάστημα όπου μπορώ να δώ τα προιόντα απο κοντά;

Το www.metalwork.gr έχει έδρα στο Χαλάνδρι Αγ.Παρασκευής 87 (Στάση Μετρό "Αγ.παρασκευή") όπου μπορείτε να δείτε τα κοσμήματα από κοντά. Ο χώρος λειτουργεί Δευτέρα-Παρασκεύη 09:30-14:30 και απογεύματα τις ημέρες που διεξάγονται σεμινάρια.. Για την καλύτερη σας εξυπηρέτηση επικοινωνήστε τηλεφωνικά για να επιβεβαιώσετε ότι τα προϊόντα που θέλετε να δείτε υπάρχουν διαθέσιμα στον εκθεσιακό μας χώρο.

Με την αποστολή της παραγγελίας μου δεν μου ήρθε επιβεβαίωση στο mail μου. Τι πρέπει να κάνω;

Αφού ελέγξετε ότι έχετε δώσει σωστά το e-mail σας και ότι ακολουθήσατε σωστά όλα τα βήματα που απαιτούνται για την αποστολή της παραγγελίας σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας στο 6946981851.

Εάν ένα προϊόν που έχω παραγγείλει τελικά δεν υπάρχει τι πρέπει να κάνω;

Ορισμένες φορές κάποια προιόντα έχουν εξαντληθεί από την αποθήκη μας και δεν έχει προλάβει να ενημερωθεί το site μας. Εάν το προϊόν δεν είναι πλέον διαθέσιμο θα επικοινωνήσει μαζί σας η υπεύθυνη του online καταστήματος για να σας ενημερώσει και να σας δώσει εναλλακτικές προτάσεις.

Αν κάτι δεν μου κάνει ή δεν μου αρέσει μπορώ να το αλλάξω;

Η φιλοσοφία του καταστήματός μας είναι οι πελάτες μας να μένουν απόλυτα ευχαριστημένοι με την αγορά τους. Στην περίπτωση που κάτι δεν σας αρέσει ή δεν σας κάνει ή δεν είναι έτσι όπως το έχετε φανταστεί, έχετε δικαίωμα επιστροφής του προιόντος. Παρακαλώ σημειώστε ότι οι επιστροφές ή αλλαγές προιόντων γίνονται δεκτές εντός 14 ημερών από την παραλαβή τους, εφόσον :

  • Συμπληρωσετε την φορμα επιστροφων.
  • Το προιόν δεν έχει φορεθέι περαιτέρω της δοκιμής.
  • Οι επιστροφές γίνονται μόνο μέσω κάποιας από τις μεταφορικές ACS, SPEEDEX, Γενική Ταχυδρομική ή Porta-porta, και τα έξοδα αποστολής επιβαρύνουν εξολοκλήρου τον πελάτη.
  • Φροντίστε η συσκευασία της αποστολής να είναι ασφαλής έτσι ώστε να μην προκληθεί κάποια φθορά κατά τη μεταφορά του.

Επίσης σας ενημερώνουμε ότι η εταιρία Metalwork.gr δε φέρει καμία ευθύνη σε περίπτωση απώλειας ή καταστροφής του προιόντος κατά τη μεταφορά της επιστροφής.

Γίνεται επιστροφή χρημάτων;

Το Metalwork.gr σας εξασφαλίζει την επιστροφή χρημάτων εντός 14 ημερών από την ημέρα παραλαβής του προιόντος από εμάς. Οι επιστροφές πραγματοποιούνται μέσω ενός τραπεζικού λογαριασμού που θα μας υποδείξετε. Σε περίπτωση που η αγορά έγινε με πιστωτική κάρτα, τότε το ποσό επιστρέφετε στην κάρτα σας εντός 10 ημερών.

Με ποιόν τρόπο μπορώ να πληρώσω;

Σας δίνουμε την δυνατότητα να επιλέξετε τον τρόπο πληρωμής με:

  • Αντικαταβολή. Η πληρωμή της αγοράς σας γίνεται κατά την παράδοση του προϊόντος με επιπλέον κόστος κατα την παραλαβή: 3,50€
  • Πιστωτική κάρτα
  • Κατάθεση σε Τραπεζικό λογαριασμό (προηγείται της αποστολής)
  • Paypal
  • Παραλαβή και πληρωμή στο κατάστημα

Πόσα είναι τα έξοδα αποστολής;

Τα έξοδα αποστολής για τις παραγγελίες που αφορούν την Ελλάδα είναι :

  • Συστημένο ταχυδρομείο ΕΛΤΑ : 5,00€
  • Express και συστημένο : 6,00€
  • Αντικαταβολή. Η πληρωμή της αγοράς σας γίνεται κατά την παράδοση του προϊόντος με επιπλέον κόστος κατα την παραλαβή: 3,50€
  • Tαχυμεταφορά, εντός Αττικής : 7,00€
  • Tαχυμεταφορά, εκτός Αττικής : 10,00€
  • Δωρεάν (συστημένο δέμα ΕΛΤΑ) για αγορές άνω των 60,00€.

Κάνετε αποστολές μόνο στην Αθήνα;

Αποστολές κάνουμε σε όλη την Ελλάδα, Κύπρο και σε όλες τις χώρες τις Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Πότε θα είναι έτοιμη η παραγγελία μου;

Αν η παραγγελία σας γίνει Δευτέρα-Παρασκευή μέχρι τις 15:00 το μεσημέρι, θα προωθηθεί την ίδια μέρα από το κατάστημά μας, εφόσον η διαθέσιμότητά του είναι 24 ωρών. Αν η παραγγελία σας γίνει Σάββατο-Κυριακή ή σε περίοδο εορτών θα προωθηθεί την πρώτη εργάσιμη μέρα, με σειρά προτεραιότητας. Μέσα σε τρεις εργάσιμες μέρες η παραγγελία σας θα σας έχει αποσταλεί.

Με ποιόν τρόπο μπορεί να γίνει η αποστολή των προϊόντων που έχω παραγγείλει;

Η αποστολή για παραγγελίες που αφορούν την Ελλάδα γίνονται αποκλειστικά με ΕΛΤΑ και ΕΛΤΑ courier.